Paczki Polska Szwecja
Transportujemy przesyłki do Szwecji kilka razy w tygodniu w obydwu kierunkach. Zawsze dowozimy każdy pakunek bezpośrednio do celu wyznaczonego przez nadawcę, ponieważ świadczymy kompleksowe usługi. Jesteśmy w stałym kontakcie telefonicznym i informujemy o dokładnej godzinie przybycia. Dbamy o jakość naszych usług, dzięki temu paczki Polska Szwecja dojeżdżają szybko i w nienaruszonym stanie na miejsce. Jeśli chcesz skorzystać z naszej oferty, to wystarczy, że zarezerwujesz termin, resztą zajmiemy się my. Stawiamy na kompleksowe działania, by spełnić Twoje potrzeby transportowe. Pamiętaj, że wszystkie nasze usługi są w bezpłatnym systemie Door to Door.
Dni odbioru przesyłek
Paczki z Polski do Szwecji
– Poniedziałek
– Czwartek
Paczki ze Szwecji do Polski
– Środa
– Sobota
Kontakt
+48 780 185 19
biuro@paczkiszwecja.pl
-
Przesyłka dostarczona na czas zgodnie z ustaleniami. Dotarła cała, nieuszkodzona i w dobrej cenie - Polecam!
AnnaTransport paczki do Szwecji z Warszawy
Cena przesyłki Polska Szwecja
Ceny naszych usług paczki Polska Szwecja nie są wygórowane i dzięki temu dostępne na każdą kieszeń. Rezerwacja terminu jest całkowicie bezpłatna, nie wymagamy również żadnej przedpłaty, ufamy naszym klientom i transakcji dokonujemy po przybyciu po paczki do Szwecji. Dodatkowo całkowicie bezpłatnie zapewniamy przewóz spod adresu pod adres, które ustala nadawca.
Informacje i warunki transportu
Dopasuj karton do objętości tego, co chcesz przekazać. Zacznij od ciężkich przedmiotów i pamiętaj o zabezpieczeniu rzeczy delikatnych. Pozostałe miejsce wypełnij np. folią bąbelkową lub papierem, aby nic się nie przesuwało podczas podróży. Opisz paczkę, jeśli jest w niej coś delikatnego, to oznacz ją z każdej strony.
Opłatę pobieramy w momencie, gdy odbieramy przesyłkę od nadawcy. W drodze wyjątku przewidujemy również możliwość opłacania kursu przez odbiorcę paczki, jeśli zostanie to z nami wcześniej uzgodnione.
Ograniczenia dotyczą wyrobów alkoholowych, tytoniowych oraz leków i środków odurzających. Niedotrzymanie ograniczeń wiąże się z karą pieniężną.
Paczkę dokładnie obejrzyj przy odbiorze w obecności kierowcy. Jeśli uległa widocznemu zniszczeniu to wystarczy sporządzić raport, a następnie skontaktować się z nami w ciągu 14 dni. Jeśli paczka została rozpakowana bez kierowcy zadzwoń do nas, będziemy potrzebowali również zdjęć dokumentujących uszkodzenie.